24 ago 17 En la tradicional competició d'estiu a Cantabria, en Taboo ha fet molt bona actuació amb podis i dobles zeros, en Fish aconsegueix passar a grau II al cap d'un mes d'haver debutat i la Coma i la Lola, sobretot al final, fan bones pistes.

201708 Cantabria Podi Fish201708 Cantabria Podi TabooAlguns membres del club vam aprofitar les vacances per anar a Cantabria, com no, a fer agility. Es va notar que estavem més relaxats per que en general van fer molt bon paper.

Per començar Fish i Eva van aconseguir els punts per passar a grau 2, cal dir que ho han fet en menys de un més. Bo i algun entrebanc en alguna pista van aconseguir algun podi i les anxoves que els donaven als primers.

La Lola i el Secun també va estar pel nord. El primer dia la Lola estava massa relaxada i de vacances, però a mesura que es va anar adaptant als aires de Cantabria, això va anar canviant i va anar millorant a mida que pasaven els dies, aconseguint fer algun cero. 

La Coma i la Diana hi van van anar un parell de dies i, com ens tenen acostumats, van fer molt bones pistes.

Per ultim el Taboo, ell si que estava de vacances i bén relaxat. Va aconseguir diversos dobles zero i podiums. Massa be va anar! En deu estar preparant una de grossa.

Bo i els dies de calor i cansament, tornem a casa amb les piles carregades i amb ganes de millorar tot el que hem anat veient al llarg de les vacances.

FaLang translation system by Faboba