Escapada a Gran Canaria

Podi Canàries PatumAprofitant que en Josep feia de jutge a una prova a Gran Canaria, ens hi hem afegit la Neus i la Patum Blue. No sabíem com s’ho agafaria la gosseta perquè era el seu primer viatge des que era molt petita. El primer pas va ser estar treballant a casa que es possés a la bossa de viatge. Ho va agadar molt bé i no varem tenir cap problema ni en l’anada ni en la tornada.

Vàrem arribar a les illes dissabte al matí i al cap d’un moment va arribar la Fàtima que ens va portar a esmorçar i a passejar per la platja de la Garita, tot fent temps per anar al hotel.

Després de dinar ens varen venir a buscar per ja anar a la competició, vàrem començar amb grau 1 i al cap de molta estona va tocar el grau 3. En el Jumping la Patum va acabar eliminada ja que la Neus es va deixar un salt del recorregut En l’aAgility ho varem fer molt be pero varem fer una falteta a la baixada del balanci.

Despres d’acabar la competició, ja força tard, varem menjar paella al mateix club (aquesta gent tenen costums una mica diferents de nosaltres) i cap a descansar que l’endemà tocava una altra jornada de competició.

Diumenge la Patum no estava gaire fina, estava molt apagada i ens tenia molt preocupats. Va començar la competició pel jumping i va sortir força rapideta però molt “a la seva bola” amb el que ens varem estar discutint gairebé tota la pista. Resultat: vàrem acabar a zerò però sense el punt de velocitat que ens calia. En l’agility ja va sortir més centrada i aquí si que varem obtenir el 0 amb velocitat.

Van caldre uns dies de vacances després de la competició coneixent una mica l’illa i sobre tot una tarda per la muntanya per que la Patum tornés a ser ella mateixa. Suposo que estava enyorada dels seus germans que varen quedar repartits amb la resta de família.

Tot s’acaba i dijous va tocar reunificació familiar amb la resta de gossos i tornada al club. L’escapada a Canàries per jutjar, competir i fer turisme ha estat una bona experiència.